Wat zijn mijn rechten als er een fout in de folder staat?
Ondanks dat er steeds meer geautomatiseerd gaat en gedigitaliseerd wordt, werken wij graag nog zoveel mogelijk met mensen, onze specialisten. En helaas, die maken wel eens een fautje, zelfs de auteur van de klantenservice-pagina. Hoewel we veel moeite doen en controles uitvoeren, kunnen er soms fouten insluipen.
De prijzen in onze folder gelden uiteraard ook in onze webshop, met uitzondering van locale acties van onze winkels. Komt de prijs in de folder niet overeen met de prijs in de webshop, neem dan even contact op met onze klantenservice. Uiteraard zullen we er voor zorgen dat je voor de laagste prijs het product bij ons kunt kopen. Dit geldt natuurlijk alleen tijdens de looptijd van een folder. Ook kun je hier geen beroep op doen als het een overduidelijke fout is, bijvoorbeeld als we per ongeluk een stofzuiger van 129,00 euro voor 1,29 in de folder hebben gezet. Ook emotionele schade als gevolg van spelfouten in de folders worden helaas niet gecompenseerd.