Ruilen en Retourneren
Hoe stuur ik een product retour?
Ben je niet tevreden of heb je een verkeerd product besteld? Je kunt je bestelling binnen 14 dagen aan ons retour melden via een RMA aanvraag. Je ontvangt van ons een bevestiging dat je de bestelling retour kunt zenden. De kosten voor het retour zenden...
Hoe werkt het herroepingsrecht?
Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het...
Waaraan moet een retourzending voldoen?
De meeste producten worden mooi verpakt geleverd in een doosje of blister. Deze zijn niet altijd even gemakkelijk open te krijgen. Probeer dit toch zo voorzichtig mogelijk te doen en de verpakking zo min mogelijk te beschadigen. Het is voor ons erg belangrijk...
Wat doe ik als mijn product kapot wordt geleverd?
Is er iets mis met je bestelling? Dat is heel vervelend en als specialist in oplossingen willen we ook dit zo snel mogelijk voor je oplossen.
Schade door transport
Wij verzenden via PostNL. Mocht een bezorgen van PostNL een zending aanbieden bij je...
Wat is de termijn om iets terug te kunnen sturen?
Is het bestelde product niet naar verwachting? Dan wil je het natuurlijk retour kunnen doen. Dat snappen wij, en dus doen we daar ook niet moeilijk over. Binnen 14 dagen na ontvangst kun je jouw bestelling aan ons retour melden. Zodra je van ons...
1
Heb je gevonden wat je zocht?