Mijn betaling is mislukt. Wat kan ik doen?
iDeal
Is je betaling via iDeal mislukt? Als het geld niet van je rekening is afgeschreven kun je een nieuwe bestelling plaatsen. Is het geld wel van je rekening afgeschreven, maar heb je geen bevestiging per email ontvangen, neem dan contact met ons op.
Visa
Controleer of je alle gegevens van je Visa kaart goed hebt ingevuld. Als dit het geval is, kijk dan of je nog over voldoende bestedingsruimte beschikt. Als de betaling geweigerd wordt terwijl dit niet zo zou moeten zijn, neem dan contact op met de maatschappij van je Visa kaart. Wij zullen de bestelling annuleren en je wordt niet verplicht de bestelling op een andere manier te betalen.
PayPal
Als een PayPal betaling mislukt, controleer dan of je PayPal account goed staat ingesteld. Wij kunnen helaas niet zien waarom een PayPal betaling mislukt. Probeer in dat geval een andere betaalmethode en neem contact op met PayPal om het probleem met je account op te lossen. Als je niets doet zal je order door ons worden geannuleerd en zullen we je niet verplichten op een andere manier te betalen.
Betalen na ontvangst
Helaas zijn er veel personen op internet die proberen misbruik te maken van deze betaalmethode. Om deze reden wordt er voordat de bestelling verzonden een controle gedaan om onszelf en onze klanten te beschermen. Het kan voorkomen dat deze controle je bestelling onterecht wijzigt. Wij verzamelen deze gegevens niet en hebben ook geen inzage in de reden dat deze betaalwijze geweigerd wordt. Onze excuses als dit ongemak zich voordoet. Kies in dit geval voor een andere betaalmethode.