Kan ik mijn bestelling nog aanpassen of annuleren?

Het kan natuurlijk voorkomen dat je net je bestelling hebt geplaatst en je nog iets wil toevoegen. Neem dan gerust contact op met ons. Als je dit telefonisch voor 16.00 uur doet is de kans groot dat we nog een toevoeging kunnen doen. Er zal dan een extra bestelling worden gedaan, welke nog betaald moet worden. Je betaalt uiteraard dan geen verzendkosten voor deze toevoeging.

Heb je je bedacht en heb je je bestelling toch niet nodig? Geen probleem. Neem telefonisch of via het contactformulier contact met ons op zodat we kunnen kijken of de bestelling nog geannuleerd kan worden. Er zijn dan enkele opties:

- Als je bestelling nog niet verstuurd is kan onze klantenservice je snel verder helpen.
- Als je bestelling al verstuurd is, maar nog niet bezorgd, dan kun je het pakket weigeren. Het pakket zal dan automatisch geretourneerd worden zonder extra kosten.
- Als je je bestelling al wel in huis hebt, kun je deze binnen 14 dagen ontvangst zonder problemen terug sturen, mits de bestelling compleet en onbeschadigd is. Zie voor meer informatie 'Hoe stuur ik een product retour?'

Heb je nog vragen, aarzel niet contact met ons op te nemen.

Heb je gevonden wat je zocht?
Copyright ┬ę Plentyparts Nederland BV