Bezorgen en Afhalen

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat kan ik doen?
1. Controleer de status van je bestelling. Mogelijk is niet je hele bestelling (voldoende) op voorraad geweest en hebben we deze daarom nog niet kunnen verzenden. 2. Is je bestelling door ons wel verzonden? Controleer dan via je Track & Trace...
Kan ik mijn bestelling ook afhalen in een van jullie winkels?
Ja, dit kan zeker! Vrijwel alle producten die je op onze webshop vindt, liggen ook in onze winkels, behalve die voorzien van het local label. Kies bij het afronden van je bestelling in welke vestiging je je bestelling wil afhalen. Je kunt er...
Waar zie ik de status van mijn bestelling?
Bestellingen die voor 16.00 zijn geplaatst worden vrijwel altijd dezelfde dag verzonden, mits deze op voorraad is. Je kunt je bestelling dan binnen 1 a 2 werkdagen verwachten. Ondertussen kun je de status bekijken op Mijn Account - Mijn Orders.
Wat zijn de afhaalopties?
Als je je bestelling laat bezorgen door PostNL heb je de mogelijkheid deze af te halen in een PostNL punt van jou keuze. Ook kun je ervoor kiezen je bestelling in een van onze winkels af te halen.
Wat zijn de bezorgopties?
Wij versturen onze bestelling via PostNL. Bestellingen die geplaatst worden voor 16.00 uur worden, indien alles voorradig is, dezelfde dag nog verzonden. Door verzending via PostNL heb je ook de mogelijkheid om je bestelling af te halen bij een zelf ...
Heb je gevonden wat je zocht?
Copyright © Plentyparts Nederland BV